Reklamacje
W ofercie BAT znajdziesz oryginalne produkty od sprawdzonych producentów, co gwarantuje wysoką jakość i niezawodność. Niemniej jednak, rozumiemy, że czasem dany egzemplarz może nie spełniać oczekiwań nabywcy. Nawet najwięksi producenci mogą popełnić błędy lub produkować niedoskonałości. W tym miejscu znajdziesz informacje dotyczące procedury reklamacji i jak ją złożyć.
Podstawowe informacje
Zgłaszając reklamację klient ma możliwość skorzystania z następujących formalnych trybów składania reklamacji:
- gwarancji (producenta)
- rękojmi (w przypadku konsumenta dokonującego zakupu do 1 stycznia 2023 r.),
- niezgodności towaru z umową (w przypadku konsumenta dokonującego zakupu od 1 stycznia 2023 r.)
Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy wypełnić Formularz reklamacji i dołaczyć do reklamowanego towaru Aby usprawnić proces reklamacji podeślij scan wypełnionego formularza reklamacji na adres e-mail: zwroty@bat.pl
Procedura reklamacji
Prosimy o załączenie do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu, a także wskazanie w treści zgłoszenia numeru faktury lub paragonu dokumentującego sprzedaż Produktu, którego dotyczy reklamacja.
W ramach gwarancji odpowiedzialność za wadliwy towar ponosi producent lub gwarant. Udziela on gwarancji dobrowolnie, co oznacza, że samodzielnie określa zakres uprawnień oraz swojej odpowiedzialności, a także termin gwarancji. Za rozpatrzenie reklamacji zgłoszonej z tytułu gwarancji odpowiada gwarant, a nie sprzedawca. Szczegółowe informacje na temat postępowania reklamacyjnego zawarte są w oświadczeniu gwarancyjnym dołączonym do produktu.