Zwroty
Zakup nie zawsze jest łatwą decyzją. Rozumiemy, że możesz zmienić zdanie z dowolnego powodu. Może się zdarzyć, że produkt nie będzie odpowiadał Twoim wymaganiom. Dlatego mamy łatwą politykę zwrotów.
Podstawowe informacje
Zwrot towaru zakupionego przez konsumenta
Jeśli dokonałeś zakupu przez Internet, telefon lub e-mail – masz możliwość zwrotu produktu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
Zwrot towaru zakupionego przez firmę
Jeśli dokonałeś zakupu jako niekonsument, czyli na firmę, instytucję lub w celach związanych z działalnością gospodarczą lub zarobkową, masz możliwość zwrotu produktu zgodnie z regulaminem zwrotów dla podmiotów gospodarczych. Całą procedurę zwrotu znajdziesz poniżej.
W jakim przypadku nie możesz dokonać zwrotu?
Nie możesz zwrócić przedmiotu, który wykazuje oznaki użytkowania w postaci uszkodzeń lub poważnego zanieczyszczenia .Oczywiście możesz rozpakować przedmiot i sprawdzić jego przydatność w taki sam sposób, jak przy zakupie w sklepie stacjonarnym.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu
- Możesz dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Pobierz i wypełnij Formularz
- Prześlij do nas na adres wypełniony formularz wraz z towarem lub dostarcz go do dowolnego oddziału BAT.
- Koszty przesyłki pozostają po Twojej stronie. Koszt zakupu zwrócimy w tej samej formie w jaki dokonałeś płatności wcześniej.
- Kontakt pod adresem zwroty@bat.pl
Procedura odstąpienia od umowy: Regulamin
Jak przygotować towar do zwrotu?
Spakuj i zabezpiecz towar
Dołącz do produktu formularz odstąpienia
Dobrze zamknij paczkę
Wyślij paczkę na adres zwrotów
Czekaj na zwrot środków
Adres do wysyłki paczek ze zwrotem
Ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru. Nie przyjmujemy więc przesyłek za pobraniem. Zwracany towar prześlij na poniższy adres.
BAT Sp. z o.o.
Ul. Mirachowska 31
83-340 Sierakowice
Woj. Pomorskie